Поради педагогам. З чого починається ефективний урок?

Викладачам
  • На помилках учаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Учні, студенти не мають боятися припуститися помилки.
  • Давайте  студентам, учням можливість максимально виявити свою ініціативу. Учіть учнів, студентів самостійно думати і працювати.
  • Творче ставлення до роботи й навчання – запорука ефективного заняття.
  • Не у всіх  студентів, учнів вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не дозволяйте студентам, учням не вірити у свої сили.
  • Якщо ваш голос виказує ваше роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
  • Кожен студент, учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це.
  • Найкращий той діалог, у процесі якого студенти, учні відгукуються не на слова, а на думки.
  • Добрій пам’яті передує пильна увага.
  • Думки студента, учня набагато продуктивніші за думки педагога.
  • Чогось навчить можна тільки практикою.
  • Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше.
  • Створюйте проблемні ситуації на заняттях. Там, де немає вибору, немає мислення.
  • Якщо студент, учень дивується – він починає мислити. Нові ідеї – продукт творчої уяви.
  • Зацікавленість – найсильніша мотивація для навчання.
  • Учіть студентів, учнів робити записи.
  • Запам’ятовування матеріалу часто залежить від його викладу. Про рівень викладача можна зробити висновок з того, як він уміє висловлюватися.
  • Є два основних мотиви, які формують поведінку людини:  отримати винагороду й уникнути покарання. Застосовуйте ці мотиви на заняттях.
  • Якщо викладач стоїть – він більше привертає увагу студентів, учнів.
  • Плануйте дискусії, диспути на заняттях. Це посилює увагу студентів, учнів.
  • Викладач не має говорити без упину. Учні, студенти  не встигатимуть за його думками.
  • Про те, наскільки цікавим є зміст заняття, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду студентів, учнів. Особливо ретельно готуйте початок заняття. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.
Наступний запис
Методичні рекомендації викладачам та майстрам в/н щодо формування пізнавальної мотивації студентів, учнів
Попередній запис
Поради молодим викладачам
Меню