НОВИНИ БМЕТ
ПРО НАВЧАЛЬНЫЙ ЗАКЛАД
Статут
Історія технікуму
Візитка
Адміністрація
Керівники структурних підрозділів
Педагогічний склад
Структура методичної роботи
Матеріально-технічна база
Технікум у фотографіях
Сторінка директора
АБІТУРІЄНТУ
Ліцензія і сертифікати
Напрямки освітньої діяльності
Місця ліцензованого обсягу
Обсяги державного замовлення
Вартість навчання за один рік
Правила прийому
Перелік документів
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Витяг з Положення про заочну форму навчання
Напрямки освітньої діяльності
Вартість навчання за один рік
ДОСЯГНЕННЯ
Досягнення студентів
Педагогічні досягнення
Науково-дослідницькі роботи
Спортивні досягнення
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ
Поради студентам
Заняття у вільний час
Розклад занять
Дистанційна форма навчання
ВИХОВНА РОБОТА
Психологічна служба
Самоврядування
Гуртожиток
Батьківський комітет
Витяг із Правил внутрішнього розпорядку технікуму
Виховні заходи
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Положення про організацію освітнього процесу
Структура методичної роботи
Методична рада
Інформація для педагогів
ІНФОРМАЦІЯ БАТЬКАМ
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
Доступ до публічної інформації
Центр праце- влаштування
Положення про Службу працевлаштування
Рекомендації випускнику
Роботодавці пропонують
Фінансово-господарська діяльність

Хмарка тегів

mycontactus

socinic

Зараз на сайті

На сайті 23 гостей та відсутні користувачі



Методичні рекомендації по роботі з обдарованими дітьми

Обдарованість – працелюбство.

Обдарована дитина завжди унікальна, тому марно шукати універсальні ознаки обдарованих дітей.

Немає необдарованих дітей – є дорослі, які не займаються розвитком дитини, адже будь–яка здібність потребує розвитку.

 - Викладач повинен бачити в кожній дитині особистість.

- На уроках необхідно використовувати такі форми і методи навчання, які відповідають інтересам особистості, застосовувати диференціацію та індивідуалізацію навчального процесу.

- У розрізі свого навчального предмета викладачу необхідно розробити систему індивідуальних завдань для окремого учня або для групи учнів на відповідний період, якість виконання і засвоєння яких надає йому зробити підсумковий аналіз рівня знань і рівня здібностей.

- На уроках приділяти увагу самостійності учнів. Використовувати спеціальні прийоми розвитку творчого мислення: вправи для знаходження оригінальних варіантів вирішення задач, проведення дослідницької роботи; творчого пошуку  (для викладачів природничо – математичного циклу). Викладачам – словесникам використовувати цікаві засоби розвитку творчого мислення: написання віршів, оповідань та інших форм літературної творчості.

- Створення на уроках проблемних ситуацій. Викладач повинен так побудувати навчальний процес, щоб учні активно заглиблювалися у пошук, вирішували поставлені проблеми, на основі порівняння і зіставлення обирали оптимальні варіанти. Такий метод навчання формує в учнів навички здобувати знання самостійно.

miniserstv osvity urad portal 180x60
prezident vru
Vysha osvita pto

Контакти

ДВНЗ "Білоцерківський механіко-енергетичний технікум"

09108, Україна м.Біла Церква, вул. Леваневського 52/4

Телефон/факс (04563) 7-10-09

E-mail: bmetdvnz@ukr.net 

Ліцензія на підготовку молодших спеціалістів АЕ № 636706

від 19.06.2015 р.