НОВИНИ БМЕТ
ПРО НАВЧАЛЬНЫЙ ЗАКЛАД
Статут
Історія технікуму
Візитка
Адміністрація
Керівники структурних підрозділів
Педагогічний склад
Структура методичної роботи
Матеріально-технічна база
Технікум у фотографіях
Сторінка директора
АБІТУРІЄНТУ
Ліцензія і сертифікати
Напрямки освітньої діяльності
Місця ліцензованого обсягу
Обсяги державного замовлення
Вартість навчання за один рік
Правила прийому
Перелік документів
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Витяг з Положення про заочну форму навчання
Напрямки освітньої діяльності
Вартість навчання за один рік
ДОСЯГНЕННЯ
Досягнення студентів
Педагогічні досягнення
Науково-дослідницькі роботи
Спортивні досягнення
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ
Поради студентам
Заняття у вільний час
Розклад занять
Дистанційна форма навчання
ВИХОВНА РОБОТА
Психологічна служба
Самоврядування
Гуртожиток
Батьківський комітет
Витяг із Правил внутрішнього розпорядку технікуму
Виховні заходи
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Положення про організацію освітнього процесу
Структура методичної роботи
Методична рада
Інформація для педагогів
ІНФОРМАЦІЯ БАТЬКАМ
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
Доступ до публічної інформації
Центр праце- влаштування
Положення про Службу працевлаштування
Рекомендації випускнику
Роботодавці пропонують
Фінансово-господарська діяльність

Хмарка тегів

mycontactus

socinic

Зараз на сайті

На сайті 28 гостей та відсутні користувачі



Основні вимоги до особистісно орієнтованого уроку

Основні вимоги до особистісно орієнтованого уроку:

  • пріоритет особистості учня в організації освітнього процесу;
  • орієнтація на особистісні досягнення учнів;
  • створення емоційно актуального фону уроку;
  • чітке визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань уроку;
  • раціональна єдність словесних, наукових і практичних методів навчання;
  • використання активних методів навчання;
  • зв’язок з раніше вивченим матеріалом, досвідом, набутим учнем;
  • формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці;
  • заохочення прагнень  учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом.

Засоби досягнення викладачем мети:

  • використання різноманітних форм та методів навчальної діяльності, які дають змогу розкрити суб’єктний досвід учнів;
  • створення атмосфери зацікавленості кожного учня в результатах роботи  всього класу;
  • стимулювання учнів до висловлювань, використання різних способів виконання завдань без побоювань помилитися, отримати хибну відповідь;
  • використання протягом уроку дидактичного матеріалу, який дає змогу учневі обрати найбільш значущі для нього вид та форму змісту навчального матеріалу;
  • оцінювання досягнень учня протягом усього процесу його діяльності, а не тільки за кінцевим результатом;
  • заохочення прагнень учня знаходити свій спосіб роботи, аналізувати протягом уроку роботи інших учнів, вибирати та освоювати найбільш раціональні з них;
  • створення на уроці педагогічних ситуацій спілкування, які б дали змогу кожному учневі виявляти ініціативу, самостійність, вибірковість у способах роботи, створення умов для природного самовираження учня.
miniserstv osvity urad portal 180x60
prezident vru
Vysha osvita pto

Контакти

ДВНЗ "Білоцерківський механіко-енергетичний технікум"

09108, Україна м.Біла Церква, вул. Леваневського 52/4

Телефон/факс (04563) 7-10-09

E-mail: bmetdvnz@ukr.net 

Ліцензія на підготовку молодших спеціалістів АЕ № 636706

від 19.06.2015 р.