НОВИНИ БМЕТ
ПРО НАВЧАЛЬНЫЙ ЗАКЛАД
Статут
Історія технікуму
Візитка
Адміністрація
Керівники структурних підрозділів
Педагогічний склад
Структура методичної роботи
Матеріально-технічна база
Технікум у фотографіях
Сторінка директора
АБІТУРІЄНТУ
Ліцензія і сертифікати
Напрямки освітньої діяльності
Приймальна комісія
Місця ліцензованого обсягу
Обсяги державного замовлення
Вартість навчання за один рік
Правила прийому
Перелік документів
Програми вступних випробувань
Етапи вступної кампанії 2017 року
Графік проведення вступних іспитів в 2017 році
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Витяг з Положення про заочну форму навчання
Напрямки освітньої діяльності
Вартість навчання за один рік
ДОСЯГНЕННЯ
Досягнення студентів
Педагогічні досягнення
Науково-дослідницькі роботи
Спортивні досягнення
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ
Поради студентам
Заняття у вільний час
Розклад занять
Дистанційна форма навчання
ВИХОВНА РОБОТА
Психологічна служба
Самоврядування
Гуртожиток
Батьківський комітет
Витяг із Правил внутрішнього розпорядку технікуму
Виховні заходи
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Положення про організацію освітнього процесу
Структура методичної роботи
Методична рада
Інформація для педагогів
ІНФОРМАЦІЯ БАТЬКАМ
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
Доступ до публічної інформації
Центр праце- влаштування
Положення про Службу працевлаштування
Рекомендації випускнику
Роботодавці пропонують
Фінансово-господарська діяльність

Хмарка тегів

mycontactus

socinic

Зараз на сайті

На сайті 45 гостей та відсутні користувачі



Поради педагогам. З чого починається ефективний урок?

  • На помилках учаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Учні, студенти не мають боятися припуститися помилки.
  • Давайте  студентам, учням можливість максимально виявити свою ініціативу. Учіть учнів, студентів самостійно думати і працювати.
  • Творче ставлення до роботи й навчання – запорука ефективного заняття.
  • Не у всіх  студентів, учнів вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не дозволяйте студентам, учням не вірити у свої сили.
  • Якщо ваш голос виказує ваше роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
  • Кожен студент, учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це.
  • Найкращий той діалог, у процесі якого студенти, учні відгукуються не на слова, а на думки.
  • Добрій пам’яті передує пильна увага.
  • Думки студента, учня набагато продуктивніші за думки педагога.
  • Чогось навчить можна тільки практикою.
  • Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше.
  • Створюйте проблемні ситуації на заняттях. Там, де немає вибору, немає мислення.
  • Якщо студент, учень дивується – він починає мислити. Нові ідеї – продукт творчої уяви.
  • Зацікавленість – найсильніша мотивація для навчання.
  • Учіть студентів, учнів робити записи.
  • Запам’ятовування матеріалу часто залежить від його викладу. Про рівень викладача можна зробити висновок з того, як він уміє висловлюватися.
  • Є два основних мотиви, які формують поведінку людини:  отримати винагороду й уникнути покарання. Застосовуйте ці мотиви на заняттях.
  • Якщо викладач стоїть – він більше привертає увагу студентів, учнів.
  • Плануйте дискусії, диспути на заняттях. Це посилює увагу студентів, учнів.
  • Викладач не має говорити без упину. Учні, студенти  не встигатимуть за його думками.
  • Про те, наскільки цікавим є зміст заняття, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду студентів, учнів. Особливо ретельно готуйте початок заняття. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.
miniserstv osvity urad portal 180x60
prezident vru
Vysha osvita pto

Контакти

ДВНЗ "Білоцерківський механіко-енергетичний технікум"

09108, Україна м.Біла Церква, вул. Леваневського 52/4

Телефон/факс (04563) 7-10-09

E-mail: bmetdvnz@ukr.net 

Ліцензія на підготовку молодших спеціалістів АЕ № 636706

від 19.06.2015 р.