Методичні рекомендації викладачам та майстрам в/н щодо формування пізнавальної мотивації студентів, учнів

Викладачам
  • Дізнаватися, чи є серед родинних цінностей ваших студентів, учнів пізнавальні
  • Навчити студентів,  учнів здійснювати аналіз ступеня задоволеності своїх потреб, зокрема пізнавальних
  • Максимально привабливо організовувати перші зустрічі з студентами, учнями, а в подальшій роботі підтримувати атмосферу цікавості
  • Сприяти усвідомленню  студентом, учнем його наявних мотивів
  • Виявляти напрям спрямованості  студентів, учнів стосовно навчальної діяльності
  • Будувати корекційну роботу на наявних, а не бажаних мотивах
  • Сприяти формуванню адекватної самооцінки  студентом, учнем своїх навчальних здібностей
  • Формувати  (підкріплювати) внутрішню мотивацію студента, учня
  • Організовуючи навчальний процес, плануючи і прогнозуючи можливі ситуації, відзначати дії, які активізують когнітивну сферу особистості
  • Виявляти сфери інтересів ваших  студентів, учнів
  • Постійно звертати увагу  студентів, учнів на те, як саме і навіщо вони можуть застосовувати отриману на заняттях  інформацію
  • Збільшувати вагу самостійних засобів навчання
  • Надавати процесу навчання проблемного характеру
  • Підкріплювати пізнавальну мотивацію позитивними емоціями
  • Використовувати комунікативні фактори
  • Підбирати засоби контролю та оцінювання, які сприяють підкріпленню позитивної пізнавальної мотивації
  • Активно пробуджувати і підтримувати суспільно-політичні інтереси  студентів, учнів
  • Пояснити студентам, учням зв’язок мотивації з вольовими зусиллями особистості
Наступний запис
План уроку виробничого навчання
Попередній запис
Поради педагогам. З чого починається ефективний урок?
Меню