Основною метою діяльності психологічної служби Державного вищого навчального закладу «Білоцерківський механіко-енергетичний технікум» є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців, учнів, студентів, педагогічних і науково-педагогічних працівників.
Психологічна служба у своїй діяльності керується:
— Конституцією України,
— Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту», «Про позашкільну освіту», «Про дошкільну освіту»,

— Положенням про психологічну службу системи освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 03.05.1999 №127 (із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки N 439 від 07.06.2001, N 616 від 02.07.2009) та іншими нормативно-правовими актами.
Діяльність психологічної служби забезпечується практичним психологом та соціальним педагогом.
Гайдук Тетяна Олександрівна - cоціальний педагог
Життєве кредо: «Живи і дій з думкою про вічне».
Соціальний педагог забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії навчального закладу, сім’ї, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, кримінальної поліції у справах дітей та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.
Основні функції соціального педагога:
— діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
— профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
— консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
— зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
— просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
Бевзюк Ольга Петрівна - практичний психолог
Життєве кредо: «Найщасливіша та людина, яка дарує щастя найбільшій кількості людей» (Д. Дідро)
Практичний психолог виконує функції:
— психодіагностичну : психологічне обстеження учнів, студентів, їхніх груп та колективів, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку студентської молоді, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
— корекційно-відновлювальну та розвивальну:
здійснення психолого-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежності та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально-корисної життєвої перспективи;
— психологічно — просвітницьку:
переконує учнів в доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя; сприяє попередженню негативних явищ в студентському середовищі; освітня робота з пропагуванням психологічних знань серед батьків та педагогічних працівників;
— консультаційну:
допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання та виховання учнів, студентів;
— організаційно-методичну:
оформлення документів, обробка результатів психологічних досліджень, відвідування семінарів, робота у бібліотеці, самоосвіта, самопідготовка.