Метою діяльності психологічної служби Білоцерківського механіко-енергетичного фахового коледжу є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.
У своїй діяльності психологічна служба керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про фахову передвищу освіту» іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, чинного законодавства України, а також «Положенням про психологічну службу в системі освіти України (Наказ Міністерства освіти
і науки України від 22 травня 2018 року № 509 зареєстрований в Міністерстві
юстиції України 31 липня 2018 р. за № 885/32337).

Діяльність психологічної служби забезпечується практичним психологом та соціальним педагогом.
Гайдук Тетяна Олександрівна - cоціальний педагог
Соціальний педагог забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії навчального закладу, сім’ї, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, кримінальної поліції у справах дітей та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.
Основні функції соціального педагога:
– діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
– профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
– консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
– зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
– просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
Бевзюк Ольга Петрівна - практичний психолог
Практичний психолог виконує функції:
– психодіагностичну : психологічне обстеження учнів, студентів, їхніх груп та колективів, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку студентської молоді, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
– корекційно-відновлювальну та розвивальну:
здійснення психолого-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежності та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально-корисної життєвої перспективи;
– психологічно – просвітницьку:
переконує учнів в доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя; сприяє попередженню негативних явищ в студентському середовищі; освітня робота з пропагуванням психологічних знань серед батьків та педагогічних працівників;
– консультаційну:
допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання та виховання учнів, студентів;
– організаційно-методичну:
оформлення документів, обробка результатів психологічних досліджень, відвідування семінарів, робота у бібліотеці, самоосвіта, самопідготовка.